Pagina's

zaterdag 3 november 2012

Een Magnolia kerstkaartje...

Dag bloggers,

Gelukkig ben ik bijna van mijn verkoudheid af. Tjongejonge zeg wat heb ik de afgelopen week veel zakdoekjes weggegooid en paracetamols geslikt. 

Maar vandaag is het weer tijd om jullie een kaartje te laten zien. En aangezien kerst zo weer voor de deur staat heb ik een kerstkaartje gemaakt met een magnolia afdrukje.




Hier nog een close-up van de afbeelding:


Dit kaartje gaat meedoen met challenge #1 van de You, me and Magnolia.

Tot gauw.

Liefs,,

5 opmerkingen:

  1. heel leuk gemaakt zeg, fijn dat je weer een beetje beter bent, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi ilse
    een prachtige en warm van kleur gemaakte kerstkaart,super en dank voor het meedoen bij YMAM
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart met veel leuke details; leuk gedaan.
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen