Pagina's

donderdag 22 november 2012

Een kerskaartje met een paars tintje

Goedenavond lieve volgers,

Vandaag weer een dagje werken erop zitten. De sinterklaas inkopen zijn weer begonnen en dat is te merken ook. Ooo wat was het druk gisteren bij ons in de winkel. Gelukkig was het vandaag weer wat rustiger, maar ik denk dat het morgen toch ook wel weer druk zal worden.

Voor vandaag laat ik jullie een kerstkaartje zien met ja, zoals de titel al zegt 'een paars tintje'. Nu ben ik al niet zo van de paars en al helemaal niet op een kerstkaart. Maar stiekem vond ik het deze keer wel iets hebben. 



Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Nog een fijne avond allemaal.

Liefs,,

3 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Ilse! Mooi plaatje en de bloem is ook een echte blikvanger!!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart. Door het paars springt de stempel eruit.
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Ilse, een schatje!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen