Pagina's

donderdag 8 november 2012

Weer een Award

Goedenavond,

Nu zag ik dat ik gisteren van Lotte een Award heb gekregen. 2 awards in z'n korte tijd is wel ontzettend leuk.
Lotte bedankt hiervoor!! Ik ben er ontzettend blij mee.


Hier nog even wat info over deze Award:
Liebster is een Duits woord "Geliefde," "Favoriet", of "Liefste." Deze award is een prijs van de peer-to-peer medebloggers waarin de award naar hun favoriete bloggers met minder dan 200 volgelingen presenteren. De oorsprong van deze prijs is onduidelijk, maar wordt verondersteld te zijn ontstaan door een Duitse blogger. Deze prijs werd ontworpen om een blog award uit te reiken aan een van jou volgers die minder dan 200 volgelingen hebben.

Ook aan deze Award zitten enkel regels verbonden:
* Bedank de persoon van wie je de award gekregen hebt en link naar haar blog.
* Post de Award op je blog in de sitebar. 
*Geef de Award door aan 5 bloggers die minder dan 200 volgers hebben. 
* Laat een reactie achter op hun blog om te laten weten dat je deze geweldige Award gegeven hebt. 

De Award geef ik aan de volgende 5 bloggers:

Dames Gefeliciteerd en veel plezier met deze award!

Fijne avond!

Liefs,,

2 opmerkingen:

  1. Goh jeetje wat een verassing en een eer om een award te ontvangen. Dit is mijn eerste en ik ben er blij mee. Ik ga zsm de regels navolgen en deze dan ook weer doorgeven. Want er zijn zo ontzettend veel mooie blogs die aandacht verdienen. Momenteel zit ik midden in de voorbereidingen van het kinderfeestje van ons zoontje. En heb dus een druk weekend voor de boeg. Na het weekend ga ik hier mee verder. Nogmaals bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh Ilse, wat leuk dat je aan mij hebt gedacht toen je deze reward toekende. Het is mijn allereerste en ik ben er ontzettend blij mee. Een blijk van waardering voor mijn creatieve werkstukjes en andere berichtjes.
    Ik ga vanavond er eens lekker voor zitten, om hem door te geven aan blogsters die naar mijn mening ook enige waardering verdienen. Héél hartelijk bedankt!!!

    Groetjes,
    Toos

    BeantwoordenVerwijderen