Pagina's

maandag 23 juli 2012

Een kerstkaart in de bloedhete zon..

Hallo lieve volgers,

Jullie zullen wel denken, wat een rare titel. Maar ik heb net buiten in de bloedhete zon gewoon een kerstkaart zitten maken. En ja, ik denk dat er veel mensen mij nu voor gek klaren, maar dat ben ik nu eenmaal een beetje. *sorry*.

Deze kerstkaart gaat meedoen aan de challenge #147 van de Dutch Card Lovers Deze keer was de opdracht om een kaart te maken naar aanleiding van een sketch.


En dit is mijn uitwerking van de sketch:


Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

 mIk ga maar gauw terug in het zonnetje zitten, want de rest van de week heb ik er geen tijd meer voor. Dan moet we gewoon weer gaan werken. 

Allemaal een zonnige dag toegewenst.

Liefs,,


3 opmerkingen:

  1. Het is lekker genieten deze week!! Eindelijk zomer! Aan kerst denken we dus nog maar even niet, maar je kaartje is mooi!!!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit kerstkaartje toch mooi geworden! Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met de kerstkaarten;)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Just wonderful card Ilse:) beautiful papers and embellishments! Love the image:)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen