Pagina's

zondag 29 juli 2012

Alweer een kerstkaart

Hallo,

Het is weer tijd om een berichtje te plaatsen. 

Het lijkt nog ver weg, maar eigenlijk is het toch sneller dan we denken, namelijk de Kerst. Dus dacht ik laten we maar op tijd beginnen met kerstkaarten maken. Hopelijk kan ik dit jaar dan wel iedereen een zelfgemaakt kerstkaart sturen.

Dus dit keer laat ik jullie weer een kerstkaart zien die ik vandaag heb gemaakt. Ik heb deze keer alleen gebruik gemaakt van papier en 2 plakparels.


Allemaal een fijne zondag toegewenst.

Liefs,,

2 opmerkingen:

  1. Beautiful Christmas card Ilse:) Adorable image:))
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Ilse! En wat je zegt, voor je het weet is het kerst.. En dan wordt het vaak een haastklus..
    Super bedankt nog voor je cadeautje gisteren, echt heel lief!! En heeeel mooi gemaakt!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen