Pagina's

zondag 22 september 2013

Daar ben ik weer!!

Goedenavond allemaal,

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik hier berichtje geplaatst hebt. 
Dat is niet zonder een reden. Ik ben namelijk zwanger! In februari mogen we onze kleintje in onze armen sluiten. Aangezien ik de afgelopen tijd erg moe ben geweest, had ik weinig puf om iets te plaatsen.

Ondanks de vermoeidheid heb ik wel af en toe iets gemaakt. Zo ook deze kaart.




Op moment zijn we druk bezig met klussen, want ja de kleine heeft straks ook een kamertje nodig. Wij slapen tijdens de verbouwing beneden op matrassen en daar profiteert onze hond wel heel erg van.


Verders mogen we morgen ons kleine wondertje weer gaan bekijken. Ik heb er z'n zin in!! :) 
Het blijft nog steeds apart dat er een klein mensje in je groeit.

Maar goed, ik ga nog even genieten van de avond en jullie zullen gauw weer iets van mij horen.

Fijne avond!

Liefs,,


2 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd.
    prachtig kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Ilse,

    Gefeliciteerd:) Was weer eventjes op blogland.,
    en wat lees ik hier... :) leuk!
    ook weer erg leuke kaartjes en lay-ouds.

    BeantwoordenVerwijderen