Pagina's

zondag 10 maart 2013

Lay-Out Dream

Goedemiddag,

Bah Bah, wat een vies weertje. Alleen maar regen, regen, regen. Maar ja, je kunt wel lekker gaan freubelen.
Dit is wat ik dus vanmorgen heb gedaan.

Ik heb onderstaande Lay-Out gemaakt met een vrolijk kleurtje. Om zo toch de zon in huis te halen.



De LO is verders gemaakt met restjes papier. 
Ik ben alvast wat spulletjes aan het opmaken, zodat ik straks op de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen weer een hoop nieuwe spullen kan inslaan.

Ik ga zo even bij mijn ouders op bezoek, want dat is alweer een tijdje geleden (*schaam*)

Ik wens jullie allemaal nog een fijne zondag.

Liefs,,

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en vrolijke LO Ilse! Heel leuk gedaan!! Fijne zondag!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai ilse!

    Bedankt voor je leuke berichtje op mijn blog. Ben meteen even bij jou komen spieken. Wat maak je leuke dingen! Ik ben meteen volger geworden. ;o)

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen