Pagina's

donderdag 10 januari 2013

Snow

Goedemiddag,,

Ik begin me gelukkig al wat beter te voelen. Dus ik heb vandaag een kaartje gemaakt voor de 52 weeks of Christmas challenge bij Yvonne van Bruggen.

Het fijne van deze challenge is dat je fijne een keer je restjes op kan maken. Dat heb ik bij dit kaartje ook gedaan.

Het is meer een winterkaartje geworden dan een kerstkaartje, maar ja ook die kun je met kerst versturen.



Het oude belletje komt van mijn oma vandaan die haar spullen moest opruimen omdat ze kleiner is gaan wonen. Dus heb ik het een en ander van haar gekregen.

Fijne donderdag.

Liefs,,

1 opmerking:

  1. Fijn dat je je weer beter voelt!!
    En wat een leuk kaartje! Mooi gedaan! Super leuk dat je weer meedoet met de challenge!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen