Pagina's

vrijdag 24 augustus 2012

Een kaartje met cijfers

Hallo,

Voor dat ik zo meteen moet gaan werken laat ik jullie eerst nog even dit kaartje zien.
Het kaartje gaat meedoen aan challenge #151 van Dutch Card Lovers. Dit keer was het de bedoeling om een kaartje te maken met cijfers.


Het was dit keer maar een kort berichtje, maar ik ga me zo klaar maken om te gaan werken. Ik hoef alleen vandaag en morgen nog te werken en dan heb ik 3 weken vakantie. *Joehoe!* Ik kijk er zo naar uit.

Fijne vrijdag.

Liefs,,

4 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuk kaartje Ilse!! Super kleurtjes heb je ervoor gebruikt. Bij ons zit de vakantie er weer op, helaas:(((
    Ik hoop dat je een super fijne vakantie heb!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er mooi uit, bedankt voor je deelname aan dcl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie en vrolijke kaart Ilse!
    Enne.. alvast een hele fijne vakantie.
    Dank je wel voor je deelname bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Colorful and joyful card Ilse:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen