Pagina's

zondag 6 mei 2012

Paarse Babykaart

Lieve bloggers,

Het is weer tijd om een berichtje te plaatsen.
Bah, bah, wat een vies weer is het de laatste dagen geweest zeg. Ik hoop dat het vandaag beter wordt, aangezien we vanmiddag een feestje hebben van mijn schoonouders.

Tussen alle dingen door heb ik gisteren deze paarse babykaart gemaakt. Ik vond hem zelf wel grappig en heb besloten om deze kaart ook nog in het roze en blauw te maken.



Nog bedankt voor de lieve reactie op mijn vorige berichten.

Lieve groetjes,

Ilse


2 opmerkingen:

  1. Oooh Ilse wat een juweeltje!!!! Wat een geweldig mooi baby kaartje!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt ook een mooi babykaartje gemaakt! Leuk!
    Tot dinsdag!

    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen