Pagina's

dinsdag 20 maart 2012

Opkikker!

Hallo dames,


Jaja, hier ben ik weer. Afgelopen weekend ben ik samen met mijn schoonmoeder naar de knotsgekke kaarten- en scrapdagen in Den Bosch geweest. En wat heb ik weer van alles gekocht, zeg.


Vandaag was ik een dagje vrij, was wel lekker met dit weer, en heb ik deze kaart gemaakt. Het is een kaartje voor in mijn kaartenbak. Aangezien van dit soort kaarten er bijna geen heb, komt dit mooi van pas.

De komende tijd ga ik een hoop kaarten maken, omdat ik op hemelvaartsdag samen met mijn schoonmoeder op de markt ga staan bij ons in het dorp. Mijn schoonmoeder gaat haar schilderijen verkopen en ik mijn kaarten. Zo blijft het toch nog een leuke hobby. En kan ik van het geld weer nieuwe hobbyspulletjes kopen.

Hieronder mijn kaart die ik vandaag heb gemaakt.


Fijne avond!!

Liefs,,


1 opmerking:

  1. SCHITTEREND!!!!!! Ik denk dat je kaarten zo verkocht zijn, wat heb je deze ook weer mooi gemaakt, prachtig kleurtje!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen