Pagina's

woensdag 2 november 2011

luiertaart

Hallo allemaal,

Hier weer een berichtje van mij. Gisteren zijn we op kraamvisite geweest bij onze nieuwe buurjongetje Sim. En ja, bij een kraamvisite hoort natuurlijk ook een kraamcadeautje bij. Deze keer heb ik een luiertaart gemaakt. Zie hieronder het resultaat. Ik doe met deze luiertaart mee met de challenge CFY#32 van Challenges For You. Het is voor mij de eerste keer dat ik met een challenge mee doe van Challenges For You dus ben benieuwd.

 De voorkant van de luiertaart


De achterkant van de luiertaart


Detail van het sokje op de taart


De top van de taart: Het konijntje


Detail van het rompertje op de taart.
Op het rompertje heb ik met Hotfix-steentjes de naam mijn buurjongetje gemaakt.

Bedankt voor het langskomen.

Liefs,,

5 opmerkingen:

  1. Oh wat mooi! Het zijn altijd mooie cadeautjes, hè? Ook de naam op het rompertje is mooi gelukt!

    Leuk dat je meedoet met ons!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow gaaf hoor leuk zo'n zelf gemaakt kadootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg!! Leuk dat je meedoet met CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie taart zeg! Dankjewel voor eht meedoen met de challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha, ha, ik wil precies hetzelfde zeggen als Monique,


    Bedankt voor het meedoen aan de challenge,
    groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen