Pagina's

maandag 20 juni 2011

Brothers and Sister

Een tijd je terug heb ik een layout gemaakt met een portretfoto van mij en mijn twee broers. Deze foto is gemaakt tijdens een fotosessie ongeveer 3 jaar geleden. Ik en mijn broers wilden ons pap en mam toen verrassen met een foto van ons op canvasdoek voor vader- en moederdag. Uiteindelijk is het niet deze maar een andere foto van de fotosessie geworden die we op canvas hebben laten bedrukken. De overgebleven foto's hebben we toen mee naar huis gekregen en ik zag deze laatst liggen, dus dacht ik laat ik hier maar eens mee gaan scrappen. En zie hieronder het resultaat:

1 opmerking:

  1. Hallo Ilse,

    Bedankt voor je reactie op mijn blog. Je hebt zelf ook al leuke dingen gemaakt van scrappen. Ik ben nog niet zo thusi in scrappen maar vindt het wel erg leuk om te doen. Heb jij het jezelf een beetje aangeleerd of heb je een workshop gevolgd? Snuffel inderdaad maar eens goed rond bij al die bloggers want er zitten echt hele leuke en inspirerende sites tussen hoor. veel plezier.
    Groetjes astrid

    BeantwoordenVerwijderen